جدید
  • behnamseyyedi عزیز سفارش شما ثبت شد و در حال برآورد هزینه می باشد.
  • Mostafa عزیز سفارش شما برآورد هزینه شد و پیش فاکتور صادر گردید.
  • Sana عزیز سفارش شما برآورد هزینه شد و پیش فاکتور صادر گردید.
  • elyar_abadipoor_as@ymail.com عزیز سفارش شما ثبت شد و در حال برآورد هزینه می باشد.
  • Shima عزیز سفارش شما برآورد هزینه شد و پیش فاکتور صادر گردید.
سوالات متداول
پرداخت با کارت های عضو شتاب 
در صفحه پرداخت سفارش گزینه "پرداخت " را انتخاب کنید، بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه پرداخت میشوید و پس از آن با انتخاب یکی از بانک های پیشنهادی وارد درگاه پرداخت آن بانک میشوید. بعد از وارد کردن مشخصات کارت، چنانچه مشکلی از نظر اعتبار حساب و مشخصات کارت شما نباشد پرداخت انجام شده و شما دوباره به سایت هدایت می شوید.
 
در حال حاضر چه بانکهایی پرداخت اینترنتی را پشتیبانی می کنند؟
با تمامی کارتهای عضو شتاب میتوانید پرداخت اینترنتی انجام دهید.
 
منظور از گارانتی و مرجوع کردن سفارش ها چیست؟
جهت مرجوع کردن سفارش اعتراض خود را از طریق بخش پشتیبانی بنویسید. اعتراض شما توسط تیم ارزیابی بررسی گردد و در صورت تایید، کل مبلغ به شما مرجوع خواهد شد، توجه داشته یاشید صرفا اعتراضاتی که در مدت تعیین شده انجام نپذیرد (24 ساعت) قابل بررسی نخواهد بود.
 
چطور میتوان از کیفیت کار اطمینان پیدا کرد؟
برای اطمینان از کیفیت می توانید نمونه سفارش خود را با قیمت بسیار جزیی در سایت ثبت نمایید.  
 
منظور از پرداخت اقساطی چیست؟
با توجه به مبلغ سفارش و زمان، امکان پرداخت تا 3 قسط وجود دارد. در حال حاظر فقط سفارشات فارسی به انگلیسی با حداقل قیمت 5000000 ریال قابل اقساط بندی می باشند.
 
چگونه از انجام سفارش و صدور فاکتور و آماده شدن سفارش مطلع شوم؟
هر مرحله از ثبت سفارش، صدور فاکتور، آماده شدن سفارش و غیره از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما می رسد.
 
قیمت و زمان سفارش ها بر چه اساس تعیین می گردند؟
قیمت سفارش بر اساس معیار های متفاوتی مانند زبان، زمینه ،تعداد کلمات و زمان محاسبه می گردد. سفارش ها را سه قالب سفارش های عادی ، نیمه فوری و فوری انجام می گیرد. زمان سفارش فوری تقریبا نصف زمان عادی خواهد بود. چنانچه نیاز دارید سفارش شما سریعتر از زمان های ارایه شده در فاکتور انجام پذیرد جهت هماهنگی با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. معیار دیگر قیمت گذاری، تعداد کلمات سفارشات بر اساس زبان مبدا می باشد.
 
چگونه در سایت شما سفارش ترجمه بگذارم؟
از طریق دکمه " ثبت سفارش"  در سایت امکان ارسال سفارش جدید وجود دارد. سفارشات شما پس از اندکی صبر توسط اپراتور شمرده و قیمت گذاری میشوند.
آیا امکان اختصاص مترجم به برای سفرهای خارجی، تورها  و کنفرانس ها را دارید؟
بله، برای انجام هماهنگی با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
 
آیا می توانم به عنوان مترجم با شما همکاری داشته باشم؟
به صفحه اول سایت مراجعه و گزینه "استخدام مترجم" را انتخاب کنید. مشخصات خود را وارد کنید و مراحل استخدامی را طی نمایید. توجه داشته باشید استخدام از طریق آزمون های ورودی امکان پذیرمی باشد